• Wij werken alléén op afspraak.
  • U neemt een eigen (grote) badhanddoek mee.
  • U brengt ons van te voren op de hoogte indien:
    • u één of meerdere van de volgende (ook milde!) symptomen heeft: neusverkoudheid of hoesten of benauwdheid of koorts (vanaf 38°C)
    • u de afgelopen 24 uur klachten (COVID-19 symptomen, zie hierboven) heeft gehad
    • u huisgenoten/gezinsleden heeft met bovenstaande symptomen
    • er bij uzelf of een huisgenoot/gezinslid in de afgelopen 14 dagen corona is vastgesteld
  • Kom precies op tijd of maximaal 5 minuten van te voren. U kunt plaatsnemen op de stoel in de wachtruimte.
  • Bij binnenkomst dient u uw handen te desinfecteren met de handalcohol die op tafel staat.
  • Het is mogelijk om een mondkapje of handschoenen te dragen als u dit wenst of als de therapeut dit noodzakelijk vindt. Bijvoorbeeld door de te behandelen lichaamsregio. Deze materialen worden door ons ter beschikking gesteld of u kunt deze zelf meenemen.
  • De koffie- en theefaciliteiten zijn niet in gebruik.
  • U mag onze bovenverdieping niet meer betreden, dit betekent ook dat u geen gebruik kunt maken van onze keuken of toilet.
  • U houdt 1,5 meter afstand tot de fysiotherapeut, tenzij zij hands-on moet behandelen. In dat geval overlegt zij met u over de te nemen maatregelen.
  • U verlaat na de behandeling direct het pand. Patiënten die naar buiten gaan hebben voorrang ten opzichte van patiënten die naar binnen willen. Geef elkaar de ruimte!

Zorg dat u op de hoogte bent van de laatste adviezen van het RIVM omtrent het coronavirus. Via deze link komt u op de website van het RIVM.

Heeft u vragen naar aanleiding van bovenstaande maatregelen neem dan contact met ons op via 038-3030071.